În goana tăcerii

Am șters toate articolele scrise în ultimii doi ani și jumătate. 700 și ceva. Nu am simțit nimic. Nici regret, nici bucurie. Doar am răsuflat ușurată când am terminat de aruncat totul la gunoi. Când ștergeam am văzut acest titlu…în goana tăcerii și am vrut să-l păstrez. Din  milioane de cuvinte, eu am ales să păstrez doar trei. Nu știu despre ce am scris acum mai mult de doi ani în urmă…dar poate voiam să tac ca și acum. Între noi fie spus, vine o vreme când trebuie  să accepți că nimic nu mai este la fel. Amintirile sunt doar niște pudori neostoite, iar vechii ,,tu” o piedică în calea clipei, dacă simți să te întorci mereu la ei. Eu nu simt să mă întorc la nimic și nici să-mi grăbesc pașii. În locul în care sunt acum, în pieptul meu și-n afara lui, cu câteva lecții învățate…este Capătul Lumii ce-l am. Am știut, mocnit ce-i drept, în sufletul meu, că trebuie să jucăm un rol, că societatea ca atare (sistemul mai mare, nu neapărat complex) și oamenii individuali te forțează să fii mereu altcineva. Nu am știut să fiu niciodată altcineva…

Orice rol jucat l-am dus în sânge, căci eu nu mă pot falsifica și nici nu râvnesc asemena crimă asupra mea. Nu cred în nimeni și în nimic. Nu am nimic. Nu vreau să schimb nimic.

V-am spus că am aproape 23 de ani?

Da…aproape.

20 de gânduri despre “În goana tăcerii

      1. goldenpunani zice:

        Recreate something, but more than anything if you did that, you had a reason. Be at peace with that reason and go forward. I have myself deleted and ‘burned’ lots of ‘emotional’ important memories, the reason was that theyr were becoming ‘painful’, a real burden, theyr reminded me of a time that is nomore, because that time was linked to person that has lied to me, betrayed me and lacked of basic human heart to be honest. So, i’ve used 2 simple things to erase and go ahead : free expression : writing and letting all the hate and anger and frustration and pain i had inside me come out, instead of just assuming i had to ‘forgive’. Also, i did connect my brain and soul into other things : other people, other feelings, other ideas. For example i wanted to discover more about Romania (my ex was romanian) so i’ve read hundreds of blogs, i’ve learned a lot of things, i’ve discovered there were nice, honest, sensible romanian girls out there 😉 Basically, there is no ‘One way’ answer to this, you’ve to find ‘your’ way. Bisous !

      2. samewhiteblue zice:

        I understand you so well…You re right; i had a good reason for this. I want to start again, and for this i need to be stronger and let the past behind me. I have to thank you a lot. I hope you re happy now, and all the pain has gone from you re life. Be a super, super girl. Strong hug!

  1. Oana zice:

    ‘La gunoi’ e impropriu spus… le-ai ‘aruncat’ acolo de unde au și venit – în mintea și-n inima ta. Sunt la adăpost acolo. Au fost întotdeauna.

  2. calinakimu zice:

    Nu este important că le-ai șters…importantă este ATITUDINEA de a lăsa trecutul să moară, cel pușțn psihologic.Prezentul este fundamental atemporal, iar dacă acțiunile le duci până la capăt, adică le arzi, renaști clipă de clipă.
    Credința în Existență…este touși o evidență.

Lasă un răspuns

