ne-…

două buze-n sânge se frământă. toată viața-i o prostie. cum, încă nu știai? limba simte ceară-n cerul gurii.  coșciugul acesta e prea strâmt. să-mi dați rogu-vă o țigară unsă cu otravă, să mi-o proptiți timid în gură și să-mi faceți buze roșii. să-mi ardă pieptul. să-mi rup coapsele cu unghiile scurte. să înflorească toți Salcâmii. să înnebunească toți normalii. să aibă ochii-n sânge și mâinile plutind în aer. să li se pară că sunt niște mizerabili sătui. nu o lăsați pe mama să plângă. să o puneți să râdă ca o proastă. ea nu prea râde. lăsați-mă murdară. cât de murdară sunt. cât de nenoricită mă găsiți. lăsați-mă goală.  nu-mi proptiți sufletul. vreau să curgă pe pieptul meu. sufletul ăsta prefăcut în inima vede doar negru. inima asta genunchi nu se mai roagă.  nu mai speră. nu am știut. uneori nu am vrut. arareori am fost eu. mi-a plăcut ne-eu. vreau să mă spăl. vreau să mă doară. să-mi plesnească pardoseala minții.  toate prostiile să se facă mari. să mi se îmbete picioarele. pe mine nu m-a iubit nimeni. nici eu n-am iubit. a fost corect. ne-cinstit și ne-bun. am râvnit doar uneori la ne-iubire. am vrut sânge. mi l-am băut pe al meu. a fost prea dulce. de asta poate mă pișcau țânțarii. mușca din mine întunericul. și mă chinuiau demonii ăia albi. pe mine nu m-a urât nimeni. eu urăsc pe toată lumea.  cuvintele mele s-au irosit toate. copilăria mea a fost ucisă. am ucis și eu câțiva oameni. nu regret. aș face-o, iar și iar, râzând. nu lăsați în pământ ce mai rămâne din mine. s-ar cheltui bani inutil pe-o cruce. nu vă cunosc și nici nu vreau. nu mă știți. suntem linii fără puncte. șoapte frânte. muzică la sfârșit. viața-mi iese prin câlcâie. e frig. îmi arde stomacul. în vidul acesta plin nu mai e nimeni. câți or fi fost nu știu. dar mai trecea câte un sân. câte o coapsă. câte un obraz. un bețiv. o lăcustă, or o curvă. curva gemea într-una. exersa fericirea. o costa doi sâni. sfârcurile i se măreau ca niște ochi.  gura plină de dezgust se micșorase spre deliciul celorlalți. înjura de mama focului.  nu o mai auzea nici dracu. a murit într-o dimineață cu gura strânsă. pesemne ținea secrete. secrete cu pământ și viermi. probabil i-a fost rușine să sărute așa. mi-a părut rău după curva asta. venise tata. m-am lipit de el cu venin. potrivit oricărei legi trebuia să aibă colți și coarne. să împingă cerul. să-l trimită la dracu. nu are nevoie de cerul ăsta spălăcit când sub pământ e un cer care dansează. acestea toate sunt prostii. mi-e doar frică. am aproape 23 de ani.  și mi-e frică.

3b52117_2fe2510d882c75cf7586-380x380

14 gânduri despre “ne-…

Lasă un răspuns

