O parte din munca mea…

 

 

 

10 gânduri despre “O parte din munca mea…

  1. Oana zice:

    Frumoasă muncă… Expresive toate, dar cred că cel mai aproape de inimă am simțit-o pe aceea cu… „ia-mă de la capăt, citește-mă și…” Și.
    Deh, oamenii…nu ne putem opri să nu avem „preferințe”.
    Zile-nsorite, Simona!

    1. samewhiteblue zice:

      Și mie-mi place, mai ales că mi-a fost spusă într-o zi de un El, după ce o citise pe Facebook 🙂 Îndrăgostirile acestea ale mele. Pe noi o să ne bântuie mereu neîmplinirea, chiar și atunci când vom fi (dacă vom fi!) împlinite.
      Mulțumesc Oană pentru gândul bun. Te cuprind a primăvară!

Lasă un răspuns

