La dracu, chiar a venit…

Cât de tare credeam la 17 ani că nu voi apuca 23…Astăzi aleg să trăiesc cu nenorocitul meu…Las aici o bucată din el.

Când e atât alb și roșu, atâta ne-primăvară, ploaie, găleți cu flori (bărbatul care curăța trandafirii avea niște mâini uriașe), mărțișori întinși pe mese, dresuri, tocuri și durex, mă revolt. Pot fi condamnat desigur, dar nenorociților nu prea le pasă, în general. Nu există mod mai ticălos, decât timpul care îți rupe corzile din gât, până scuipi sânge cu tot cu bucăți de plămân, prevestindu-ți că la 40 de ani, mai ai câteva mișcări. Nu există primăveri și ierni în acest joc de-a omul, căci sunt suspendat în ne-timp. Mă zbat amarnic, căci fiecare zi este ultima mea șansă să respir, să-mi stârnesc ochii cu Cerul și când pun capul pe pernă să nu-mi pese deloc de cum își rânduiesc oamenii viețile. Iubesc atât de mult întunericul din mine, încât mă regăsesc în fiecare bucată de lumină ce o țineți strâns în sufletele voastre. Căci, indiferent de ceea ce credeți, când sunteți mizerabili și suferiți, mie-mi vine să vă strâng la pieptul meu și să vă spun că abia atunci aș putea să merg oriunde cu voi. M-am căznit toată noaptea, arzând de febră ca anul acesta să fiu un nenorocit normal (asta e deja o prostie) și să vă spun lozinci răsuflate despre primăvară. Nu pot. Eu vreau să fug undeva unde nu există anotimpuri, or timp. Vreau să fiu nemuritor acum. Și dacă la noapte mor este doar din cauza răcelii, căci în rest, sunt atât de mizerabil că nici măcar Iadul nu o să mă primească în această zi. Mi-ar fi plăcut să descopăr că am vreo boală incurabilă și să vă dau vestea cea bună, dar nici asta nu a fost să fie. Noroc de muzica aceasta…care mai stârnește aparențele, le fugărește ca pe niște curve deghizate în mironosițe și putem respira…realul.
(Mărturisi, fragment)

 

17 gânduri despre “La dracu, chiar a venit…

  1. nostrastella zice:

    Oricât aş vrea să te urăsc , iubesc să te iubesc … motherfucker !
    Şi te rog io , nu … m … u …
    Că dacă mori , eu cui rămân ?
    Iubesc să te iubesc .

    Din nou .
    Etern .

    La mulţi ani , motherfucker !
    Fuck me , chiar a(i) venit !

    (Sunt fericită ?! O , daaaaa !)

    Iubesc să te iubesc , motherfucker !
    23 sau 100 … Voi fi acolo .
    Sunt aici !
    În fiece zi …
    Noaptea ţi’o las ţie .
    Toată .

    Fuck me , chiar a(i) venit !
    🙂 🙂 🙂

    1. samewhiteblue zice:

      pe tine voi vrea
      să te văd pe viu, să te murdăresc albastru
      să te mușc și să râzi
      de toate colțurile pe care nimeni nu le mai știe
      să fiu singura nenorocita
      ce s-a aproapiat de tine
      în acest fel
      la noapte
      te voi lua cu mine-n gară
      și vom merge amețite pe șine
      ca și cum am fi eterne
      și primăvara e atât de puțin pe lângă noi
      la noapte
      te voi ține în pieptul meu spart
      și voi dansa cu tine
      până Pământul ne va ruga să ne oprim
      și tu-mi vei spune ,,nu, să continuăm”!

Lasă un răspuns

