99 de nimicuri pentru Noiembrie

mi-ar trebui
mulți ochi ca să te văd și să mă astâmpăr
mai multe guri să te respir și să mă adăp
mai multe brațe să te-nlănțui
un Dumnezeu încarcerat pe veci
mai mult din tine să te am
mai mult din mine ca să râzi
mai mult din noi ca să te cânt
mai mult din ei ca să te apăr
mai multe vieți să te iubesc
mai multe morți să te croiesc
mai mult și mai puțin
să te ademenesc
o, omul meu ascuns în Înger
mi-ar trebui atât de multe
și am avându-te.

22b0f1f134c915d7e6bb9d3063c920d7

Lasă un răspuns

