În paragină

Datorită înstrăinării mele de Samewhiteblue, închid, cel puțin deocamdată, povestea aici. Pot fi urmărită pe Facebook, unde voi posta părți ale scrierilor la care lucrez acum.

https://www.facebook.com/simona.poclid

Mulțumesc tuturor pentru întovărășire. Îmi vor lipsi oamenii care au trecut pe aici.

Pot fi găsită și pe: simonapoclid@gmail.com!

 

12 gânduri despre “În paragină

  1. nostrastella says:

    M-am ataşat de aparenţe când mi-am dat seama că nu există absolut decât în renunţare .
    Cioran dixit .
    Şi tot el …
    Numai bordelul sau o lacrimă de înger ne pot scăpa vremelnic de teroarea morţii .

    ******
    … hm ! Mi-e o ciudă de mor !

    Fie ca moartea ta în scris … aic , să ne dea atâta/destulă putere încât să te facem să renaşti din nou . Pleonasm ? Fuck ! şi ce dacă . Iar şi iar . Nu le am cu fîsbukul de nicio culoare . Nu mi-a plăcut de la început . Acu mă obligi să-mi fac cont … La naiba , îmi rămâi datoare .

    IUBIRE îţi doresc !
    Atât cât vei dori tu .

    …(Pen’că şi iubirea doare. Al naibilui de mult …)

    1. samewhiteblue says:

      Cioran, cât îl mai iubesc. Acum, viața întreagă mi-e un bordel; m-au împresurat toate-n negru albăstrui, îmi intră-n gât și mă tulbură. mă războiesc amarnic cu mine, cu renunțările și piedicile care nu sunt deloc puține.
      Îmi ești dragă, poate nepermis de mult, aproape necuviincios…poate pentru că eu mă pot îndrăgosti de ideea unui om, fie el bărbat or femeie. Șic, nu? 🙂
      Nu trebuie să îți faci cont de FB pentru mine; putem păstra legătura pe e-mail. Îți trimit bucăți mai mari din mine și suntem la adăpostul unei intimități desfăcute 😉
      Iubirea doare și sfârtecă, dar și naște și îmi tulbură parșiv scrisul. Nu aș avea forța scriiturii dacă nu aș iubi toți mizerabilii ce-i întâlnesc 🙂
      Aștept un e-mail de la tine, dacă mă mai vrei 😛 Te cuprind cât de tare îmi poate sufletul, de-un albastru închis și tulbur.

  2. Oana says:

    Orice poveste ai scris (ori ai purtat) merge mai departe cu tine, în tine, oriunde ai mai scrie/ai mai fi.
    Te găsesc, dacă-mi permiți. Mă găsești, dacă vrei.
    Îmi vor lipsi cuvintele tale de aici. Ai grijă de tine…
    Cu drag!

    1. samewhiteblue says:

      Oana, draga mea…și mie îmi va lipsi intimitatea de aici, dar în ultima vreme, am simțit că nu mai pot….Simțeam că o să se întâmple ceva, căci 23 de ani a venit cu un soi de criză. Samewhiteblue e o parte a mea întârziată și apusă. Numai eu știu câte m-au durut în ultimii trei ani și câtă luptă aprigă a fost în spatele metaforelor. M-am revoltat…și s-a văzut poate în ultimile scrieri. Voi încerca să public Teatru în stomac; dacă ai timp și dorești, mi-ar prinde bine ajutorul tău de editor. Mai înainte de toate, mi-ar prinde bine părerea sinceră de prietenă. Și tu să ai grijă de tine; să mă ierți că nu ți-am fost mai mult și să știi că te iubesc. Te cuprind apăsat până în moalele sufletului!

      1. Oana says:

        Pentru mine Samewhiteblue a fost un întreg al tău (nu o parte) de o frumusețe stranie, poate prea crudă uneori cu emoția din spatele literei. Dar poate că tocmai acesta i-a fost / îi este farmecul.
        Timp chiar dacă n-aș avea, cât mai am bucăți de sănătate, îmi voi face. Pentru tine. Mulțumesc pentru încredere, nu știu eu cât de folos ți-aș putea fi, dar o părere de prietenă tot o să ai. Și apoi și de încercare de editor.
        Ai fost cât și cum a trebuit să fii. Nu putem fi mereu cât sau ce am vrea. Ne dorim uneori, dar nu putem. Nici să nu te gândești a-ți cere iertare pentru ceva. M-a ajutat ruga ta. Și apoi alăturarea pe care ți-am simțit-o. Mereu.
        Ne auzim/citim…avem unde 🙂

Lasă un răspuns

